Sargvere Sääru 2014
Asukoha kaart
Sprindi karikasarja 2.etapp ja kestvussõidu karikasarja 1. Etapp
Ajakava ja võistlusjuhend
Toimumise aeg 24. Mai 2014
SPRINT:
8.00 – 9.30 registreerimine, tehniline komisjon
9.00 – 9.40 rajaga tutvumine ( 20+20 min.)
9.45 võistlejate koosolek
10.00 -14.00 võidukihutamine
14.30 sprindivõistlejate autasustamine
Võistlusklassid:
- Originaal (retro)
- Standard (sport) vanus -25 a.
- Standard (sport) vanus 25+ a.
- Hiinakad
- Tüdrukud
- Open
- Külgkorvid 50cc
- Külgkorvid 80 cc
Saabumine:
Asukoht – Järvamaa, Paide vald, Sargvere küla. Tallinn-Tartu mnt. 94 km Mäekülas pöörata Koeru poole. 2 km pärast, Sargveres on teeääres suunavad viidad.
Boksialale on lubatud parkida võistlejate autod ja haagised vajaliku varustusega. Ülejäänud sõidukid jäävad pealtvaatajate parklasse, mis on tähistatud.
Tehniline komisjon:
Tehniline komisjon viiakse läbi kohtunike telgis kohtunike poolt.
Soovitame tulla tehn.komisjoni võimalikult varakult, et vältida hilisemat ülekoormatust.
Tehnilise komisjoni käigus kontrollitakse võistlusratta tehnilist seisukorda, võistlejate turvavarustust ja osavõtutasu laekumist, eraldatakse käepaelad. (reeglid turvavarustuse kohta www.sakusaaruklubi.ee ) NB! Erinevalt kestvussõidust on sprindis kinnine lõuakaitsmega kiiver kohustuslik.
Võistlusrada
Võistlusrada kulgeb tasasel pinnal, tõusude/langusteta. Ringi pikkus orienteeruvalt 800-900 m.
Raja katteks on kruusatee, vanem asfalt mõningate aukudega ja rohumaa. Neid kõiki kogupikkusest umbes kolmandiku jagu. Rohumaale pöörded asfaldilt ja kruusalt suhteliselt järsud – vihma korral libedad lõigud. Rada küllaltki kurviline.
Võislustele eelregistreerimine
Võistlustele eelregistreerimiseks kanda osavõtutasu (soolodel 10.-, külgkorvidel 20.- EUR ) arveldusarvele :
KALMER ANTON a/a EE 762200001104853851. Selgitusse märkida:
- Võistleja nimi
- Kontakttelefoni number
- Sprint
- Võistlusklass
- Stardinumber
Eelregistreeruda palume vähemalt 18. maiks 2014
Start ja võistlus:
Start toimub seisvate mootoritega. Stardimärguande annab kohtunik vastavalt punase ja rohelise lipu abil. Sõidetakse soolodel 8 ringi ja külgkorvidel 6 ringi. Esimene sõit vastupäeva ja teine sõit päripäeva ringi. Võistlusklasside stardijärjekord täpsustatakse kohapeal.
Autasustamine ja võistluse lõpetamine:
Autasustamistseremoonia viiakse läbi pjedestaali juures 30 minutit pärast viimase sõidu finišit.
Autasustatakse kõikide võistlusklasside kolme paremat karikatega. Kõigile ülejäänud võistlejatele meened. Kõik osavõtjad on oodatud välikatlas valmistatud kosutavale supile boksialal asuvas supitelgis.
KESTVUSSÕIT:
13.30 – 15.00 registreerimine
15.00 – 15.30 rajaga tutvumine
15.45 avamine, võistlejate koosolek
16.00 – 19.00 võidukihutamine
19.30 võistlejate autasustamine
Võistlusklassid:
- Retro (sprindi originaal )
- Sport ( sprindi standard)
- Hiinakad ( vastavad varem sprindis kehtestatud tehnilistele tingimustele)
Saabumine, tehniline komisjon:
Võistluspaik sama, mis sprindil.
Tehniline komisjon viiakse läbi kohtunike telgis kohtunike poolt.
Soovitame tulla tehn.komisjoni võimalikult varakult, et vältida hilisemat ülekoormatust.
Tehnilise komisjoni käigus kontrollitakse võistlusratta tehnilist seisukorda, meeskonnaliikmete turvavarustust ja osavõtutasu laekumist, eraldatakse käepaelad. Kuni 16 aastased (kaasaarvatud) võistlejad lubatakse võistlema ilma osavõtutasuta, küll aga on nõutav nende vanema või hooldaja kirjalik luba. Kuna on hooaja avaetapp, siis kõik võistlejad allkirjastavad omavastutusdeklaratsiooni ning neile väljastatakse uus numbritahvel koos ajavõtukiibiga ( varem kestvussõitudel osalenutel jääb soovi korral võislusnumber sama, mis eelmisel hooajal ). Korraldajate poolt väljastatakse numbreid 1 -99. Need võistlejad, kellel on stardinumber varasemast ajast kolmekohaline, võib kasutada oma valmistatud numbritahvlit, millele kinnitatakse kohapeal ajavõtukiip.
NB! Algavast hooajast on kestvussõidus kohustuslik kanda stardinumrit ka tagantvaates. Numbri võib kinnitada või kleepida võistlusrattale, särgile, jopele või kiivrile (võib kasutada ka teipi). Kuna numbrit on lubatud kanda ka kiivril, siis sellest tulenevalt on numbrimärgi minimaalne kõrgus nõutav vähemalt 50 mm ( loodetavasti riietusele paigaldatakse suurem ). Number peab olema pealekantavalt pinnalt selgesti loetav.
Võistkond koosneb 2-st kuni 4-st liikmest.
Tehnilisse komisjoni peavad ilmuma kõik võistkonnaliikmed korraga ning kohustuslikus turvavarustuses: motokiiver ( ehitus – ja jalgrattakiiver ei ole lubatud), pikad varrukad särgil, jakil vms., pikad püksid, pahkluud katvad jalanõud (saapad), kindad. Soovituslik: kinnine lõuakaitsmega kiiver, põlve – ja küünarnuki kaitsmed. Turvanõuete ja tehniliste tingimustaga saab tutvuda www.punnvorr.ee
Retroklassis osa võtta soovijatel peab olema tehniliseks kontrolliks eemaldatud süütekaas.
Rajale proovisõitu on lubatud tegema minna vaid võistlejail, kes on registreerunud ehk omavad käepaela, kelle võistlusrattale on kinnitatud numbrimärk ja kes kasutavad nõuetele vastavat turvavarustust. Rajaga tutvumine toimub vastavalt ajakavale.
Võistlusratta all mõistetakse punnvõrri, millest säilitatakse võistluse kestel vähemalt sama raam ja karteripooled (ehk keelatud on asetada numbrit teisele võrrile või vahetada mootorit).
Peale võistlust kutsutakse valik võistlejaid vastavalt kohtunike otsusele täiendavasse kontrolli, kus veendutakse mootori vastavuses tehnilistele nõuetele.
Kohtunikel on õigus võistlejaid ja/või võistkondi hoiatada ja/või diskvalifitseerida.
Täiendavast kontrollist keeldumine võrdub diskvalifitseerimisega.
Start ja võistlus:
Start toimub seisvate mootoritega. Stardimärguande annab kohtunik vastavalt punase ja rohelise lipu abil. Võistlusklassid retro, sport ja hiinakad (vt. tehnilised tingimused) võistlevad koos, kuid arvestust peetakse eraldi. Sõidu kestvus on kolm tundi. Kontrollaega näeb ajavõtupoomi juures suurelt kellalt ning aja lõppemisest annavad märku kohtunikud.
Piloodi vahetuseks ja võrri tankimiseks asub raja kõrval spetsiaalne vahetusala. Remonti teostatakse boksis. Boksialal liiklemine peab toimuma ohutult!
Kogu võistluse kestel viibib boksialal tehniline abi, varustatuna keevitusaparaadi, metalli lõikuri, kompressori ja muu vajalikuga.
Autasustamine ja võistluse lõpetamine:
Autasustamistseremoonia viiakse läbi pjedestaali juures orienteeruvalt 30 minutit pärast sõidu lõppu.
Autasustatakse kõikide võistlusklasside kolme paremat võistkonda. Kõigile ülejäänud võistlejatele väike meene.
Kõik osavõtjad on oodatud välikatlas valmistatud kosutavale supile boksialal asuvas supitelgis.
Võistlustele eelregistreerimine:
Võistlusele registreerimiseks palume kanda osavõtutasu 10 EUR-i võistleja kohta (kuni 16 a. tasuta) arveldusarvele:
KALMER ANTON a/a EE 762200001104853851. Selgitusse märkida:
- võistkonna esindaja nimi
- kontakttelefoni number
- kestvus
- võistlusklass (retro, sport, hiinakas)
- stardinumber (kes kestvussõidul esmakordselt, neile väljastatakse kohapeal vaba number)
- asukoht või klubi
- võistlejate arv (2-4).
Eelregistreerida palume vähemalt 18. maiks 2014. Stardijoonele kutsutakse vastavalt registreerimise järjekorrale. Hilisematele eelregistreerijatele osavõtutasu 15.- EUR,
kohapeal 20.- EUR. (kaasaarvatud 16 a. ja nooremad)
Kohtumiseni Sargveres
Tuli torusse ja säde silma!
PunKK 2014 aktiiv
Lisainfo :
Sargvere Sääru 2014 korraldajad
Kalmer Anton tel: 50 61 200
Tarmo Müller tel: 53 442 179