23.juunil saab toimuma meie karikasarja III etapp – Sargvere Sääru 2012.
Kavas külgvankrite 50cc ja 80cc demonstratsioonvõistlus, mis kestab 20 min ning seejärel 3 tunnine kestvussõit soolovõrridele võistlusklassides standard ja tehnikud.
Kestvussõidule registreerimiseks kanda osavõtutasu 5€ iga osavõtja kohta kontole:. Tarmo Müller Swedbank konto nr. 221055195354
Palume osalejatel eelregistreeruda hiljemalt 18. juuniks.
Sargvere Sääru eelregistreerimine on pikendatud kuni 20.06.12-ni.
Hilised otsustajad saavad registreeruda ka kohapeal, kuid eelregistreering aitab korraldajaid!
Finish on kell 16.00, seega üritus on lõppenud kella viieks ning kõik jõuavad ka Jaanitulele.
Kohtumiseni Sargveres!
Selgitusse kirjutada: Esindaja nimi; kontakttelefon; asukoht või klubi; täpne võistlusklass; registreeritud number, meeskonnalikimete arv.
Sargvere Sääru 2012
Ajakava ja võistlusjuhend
Päevakava 23. juuni 2012:
09.00 – 10.30 saabumine
09.30 – 11.30 registreerimine, tehniline komisjon
10.30 – 11.30 rajaga tutvumine
11.45 ürituse avamine
12.15 – 12.35 külgkorvide (50cc ja 80cc ) võidukihutamine
13.00 – 16.00 soolovõrride kestvussõit
16.00 -…….. kokkuvõtete tegemine, autasustamine
Saabumine:
Asukoht – Järvamaa, Paide vald, Sargvere küla. Tallinn-Tartu mnt. 94 km Mäekülas pöörata Koeru poole. 2 km pärast, Sargveres on teeääres suunavad viidad.
Boksialale on lubatud parkida võistlejate autod ja haagised vajaliku varustusega. Ülejäänud sõidukid jäävad pealtvaatajate parklasse, mis asub samuti raja läheduses.
Tehniline komisjon:
Tehniline komisjon viiakse läbi kohtunike telgis kohtunike poolt.
Soovitame tulla tehn.komisjoni võimalikult varakult, et vältida hilisemat ülekoormatust.
Tehnilise komisjoni käigus kontrollitakse võistlusratta tehnilist seisukorda, meeskonnaliikmete turvavarustust ja osavõtutasu laekumist, eraldatakse käepaelad.
Kes võistlevad sarjas esmakordselt, allkirjastavad omavastutusdeklaratsiooni ning neile väljastatakse numbritahvel.
Eelnevatel etappidel osalenutel peab olema varem väljastatud ajavõtukiibiga numbritahvel võrri küljes.
Tehnilisse komisjoni peavad ilmuma kõik meeskonnaliikmed korraga ning kohustuslikus turvavarustuses: kiiver, pikad varrukad särgil, jakil vms., pikad püksid, pahkluud katvad jalanõud (saapad), kindad.
Soovituslik: kinnine lõuakaitsmega kiiver, põlve – ja küünarnuki kaitsmed
Standardklassis osa võtta soovijatel peab olema tehniliseks kontrolliks eemaldatud süütekaas.
Rajale proovisõitu on lubatud tegema minna vaid võistlejail, kes on registreerunud ehk omavad käepaela, kelle võistlusrattal on kinnitatud numbrimärk ja kes kasutavad nõuetele vastavat turvavarustust.
Võistlusratta all mõistetakse punnvõrri, millest säilitatakse võistluse kestel vähemalt sama raam ja karteripooled (ehk keelatud on asetada numbrit teisele võrrile või vahetada mootorit).
Peale võistlust kutsutakse valik Standardklassis võistlejaid vastavalt kohtunike otsusele täiendavasse tehnilisse kontrolli, kus veendutakse mootori vastavuses standardklassi nõuetele.
Kohtunikel on õigus võistlejaid ja/või võistkondi hoiatada ja/või diskvalifitseerida.
Start ja võistlus:
Start toimub seisvate mootoritega. Esimene start antakse külgkorvidega võrridele. 50cc ja 80cc masinad sõidavad koos, kuid arvestust peetakse eraldi. Sõidu kestvus on 20 minutit. Kontrollaja möödudes näidatakse sõidu liidrile finišilippu ning seejärel kõigile ülejäänud ekipaažidele, sõltumata läbitud ringide arvust.
Järgmisena antakse start soolovõrridele võistlusklassides standard ja tehnikud (vt. tehnilised tingimused). Sõidu kestvus on kolm tundi. Kontrollaega näeb ajavõtupoomi juures suurelt kellalt ning aja lõppemisest annavad märku kohtunikud.
Võistlusriista purunemisel tuleb viivitamatult vabastada rada ning suunduda ohutult boksialale.
Võistlusrada:
Võistlusrada kulgeb tasasel pinnal, tõusude/langusteta. Ringi pikkus orienteeruvalt 800-900 m.
Raja katteks on kruusatee, eelmise sajandi asfalt mõningate aukudega ja rohumaa. Neid kõiki kogupikkusest umbes kolmandiku jagu. Rohumaale pöörded asfaldilt ja kruusalt suhteliselt järsud – vihma korral libedad lõigud. Rada küllaltki kurviline. Võrdluseks Maidla ja Vinniga – nii pikki sirgeid ei ole.
Piloodi vahetuseks ja võrri tankimiseks asub raja kõrval spetsiaalne vahetusala. Remonti teostatakse boksis. Boksialal liiklemine peab toimuma ohutult!
Kogu võistluse kestel viibib boksialal mehhaanik, kes vajadusel pakub abi keevituse, rellaka ja kompressoriga.
Võistluse lõppedes teavitavad kohtunikud autasustamistseremoonia algusaja.
Autasustamine ja võistluse lõpetamine:
Autasustamistseremoonia viiakse läbi pjedestaali juures.
Autasustatakse iga võistlusklassi paremikku.
Kõik osavõtjad on oodatud maitsvale supile boksialal asuvas supitelgis
Kohtumiseni Sargveres
Tuli torusse ja säde silma!
PunKK 2012 aktiiv
www.punnvorr.ee
Lisainfo :
Sargvere Sääru 2012 korraldajad
Kalmer Anton tel: 50 61 200
Tarmo Müller tel: 53 442 179
This Post Has One Comment
Comments are closed.
Pingback: uudised … | punnvorr.ee