Tehnilised Tingimused
Originaal klass:
Mootor d4, d5, d6, d8 ja nende (vene päritolu) modifikatsioonid.
Nõutav – tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator ja leegitoru koos summutiga.
Forseering – mootori sisene forseerimine keelatud va. põlemiskambri mahu vähendamine, (kolvi läbimõõt peab jääma 39,5 mm-ni, seda kontrollitakse tehnilises boksis vastava kaliibriga). Kolbi forseerida ning kolvikäiku muuta ei tohi. Ühe rõngaga kolvi puhul tihvt lubatud.
Karburaator -Karburaator originaal.Õhupuhasti vaba.
Väljalase – Tehase leegitoru pikkus min.20 cm. (silindri külge kinnituse võib asendada vedruga, klambriga jne.). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele. Võrri originaal summutid ei tohi mahult väiksemaks ja lühemaks lõigata. Lubatud sõelte eemaldamine, Kinnitus konstruktsioonide keevitamine ja valtsitud serva keevitamine (kinni punktimine) on lubatud. Summuti sisse igasuguse materjali lisamine keelatud.
Süüde – vaba.
Ülekanne – fikseeritud ülekandesuhe(kett). Vändad või jalapulk (ülesliikuv või otsa pehmendustega).
Raam – võrri originaal raam (sh. esihark/vedrustus, leistangid, paak, porilauad va. sadul), tugevduste lisamine lubatud. Lubatud porilaudu lühendada, kinnitusviise muuta ja porikaitseid lisada. Nõutav numbrialus ees u. 200x200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number). Number peab olema loetav, ilma lisa ilustusteta.
Rattad – 19″, 26″ võrri päritolu rattad
Rehvid – vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid – nõutav mõlemale rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Muu – lisa jahutussüsteemid keelatud.
Standard klass:
Mootor d4, d5, d6, d8 ja nende (vene päritolu) modifikatsioonid.
Nõutav – tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator ja leegitoru koos summutiga.
Forseering – vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt peab jääma 39,5 mm-ni, seda kontrollitakse tehnilises boksis vastava kaliibriga). Kolvikäiku muuta ei tohi.
Karburaator -Karburaator originaal. Õhupuhasti vaba
Väljalase – Tehase leegitoru pikkus min.20 cm. (silindri külge kinnituse võib asendada vedruga, klambriga jne.). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele. Võrri originaal summutid ei tohi mahult väiksemaks ja lühemaks lõigata. Lubatud sõelte eemaldamine. Kinnitus konstruktsioonide keevitamine ja valtsitud serva keevitamine (kinni punktimine) on lubatud. Summuti sisse igasuguse materjali lisamine keelatud.
Süüde – vaba
Ülekanne – fikseeritud ülekandesuhe(kett). Jalapulk (ülesliikuv või otsa pehmendustega).
Raam, rattad – vaba (keelatud on jalgratta raam), nõutav numbrialus ees u. 200x200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number). Number peab olema loetav, ilma lisa ilustusteta.
Rehvid – vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid – nõutav mõlemale rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Open:
Mootor d4, d5, d6, d8 ja hiina päritolu säärude 50cc ja nende modifikatsioonid.
Nõutav – tehase karter ja silinder, lubatud karteri väliskuju muutmine teist tüüpi sisselaske ja süütesüsteemide paigaldamiseks. Lubatud vesijahutusega tehase silindri (d10-ne ja originaalile aretatud veesärgi tegemine mis jääb õhkjahutusega silindri mõõtudesse) kasutamine. Lubatud silindri jahutusribidele lisada lisa jahutusribisid mis kinnituvad põhiribide külge.
Vene päritolu 50cc: Forseering – vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, kolvi diameeter lubatud maksimaalselt 39,5mm seda kontrollitakse tehnilises boksis. Kolvikäik nõutav 40mm.
Hiinakas 50cc:
(Järgnevad tehnilised tingimused käivad open klassi kohta)
Forseering – vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, KOLVI LÄBIMÕÕT 41,5mm JA KOLVIKÄIK 38mm.
Väljalase – vaba
Õhupuhasti – vaba
Süüde – vaba.
Ülekanne – fikseeritud ülekandesuhe(kett). Jalapulk (ülesliikuv või otsa pehmendustega).
Raam, rattad – vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number). Number peab olema loetav, ilma lisa ilustusteta.
Rehvid – vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall keelatud.
Pidurid – nõutav mõlemale rattale mõjuv pidur. ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Hiina Standard:
(Hiina originaal klass)
mootor – Hiinas järgi tehtud võrri mootor.
Nõutav – tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga (mootori küljes olevad detailid peavad jääma originaalseks ja samaks).
Forseering – vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, KOLVI LÄBIMÕÕT 41,5mm JA KOLVIKÄIK 38mm.
Karburaator – peab kuuluma eelpool nimetatud margile. Karburaatori ja silindri vaheline kollektor (sisselaske kollektori pikkuse muutmine on lubatud, kuna ei mahu hästi RIGA raami vahele, suurendada ei tohi).
Väljalase – Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi (ainult painet). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama sellele mootorile nagu ta on. Lubatud eemaldada sumbutaja kork.
Õhupuhasti – vaba
Süüde – peab kuuluma eelpool nimetatud margile.
Ülekanne – fikseeritud ülekandesuhe(kett). Vändad või jalapulk (ülesliikuv või otsa pehmendustega).
Raam, rattad – vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number). Number peab olema loetav ilma lisa ilustusteta.
Rehvid – vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid – nõutav mõlemale rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Külgkorvid: 50cc(59.5cc)
Mootor d4, d5, d6, d8 ja nende modifikatsioonid ja 50 cc hiinaka mootor.
Nõutav – tehase karter ja silinder, lubatud karteri väliskuju muutmine teist tüüpi sisselaske ja süütesüsteemide paigaldamiseks. Lubatud vesijahutusega tehase silindri(d10-ne ja originaalile aretatud veesärgi tegemine mis jääb õhkjahutuse silindri mõõtudesse) kasutamine. Lubatud silindri jahutusribidele lisada lisa jahutusribisid mis kinnituvad põhiribide külge.
Forseering – vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, kolvi diameeter lubatud maksimaalselt 42,5mm. Kolvikäik lubatud maksimaalselt 42mm.
Hiinakas 50cc forseering – vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, diameeter lubatud maksimaalselt 42,5mm. Kolvikäik lubatud maksimaalselt 42mm.
Karburaator – vaba.
Väljalase – vaba.
Süüde – vaba.
Ülekanne – vaba.
Raam, rattad – vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number). Number peab olema loetav ilma lisa ilustusteta.
Rehvid – vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall keelatud.
Pidurid – nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur.( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Nõutav vähemalt kaks inimest sõidu ajal. Sõidu ajal lubatud ühe jalaga hoo lükkamine. Korvi mõõdud nii pikkus, kõrgus kui laius vaba.
Külgkorv 80cc (Hiinakas):
Mootor – Hiinas järgi tehtud võrri mootor.
Nõutav – tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator (mootori küljes olevad detailid peavad jääma originaalseks ja samaks).
Forseering – vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine (kolvi läbimõõt peab jääma originaalseks 47mm ja kolvikäik 40mm)
Karburaator – peab kuuluma eelpool nimetatud margile.Õhupuhasti vaba. KARBURAATORI JA SILINDRI VAHELISE KOLLEKTORI PIKKUSE MUUTMINE LUBATUD, SUURENDADA EI TOHI.
Väljalase – vaba
Süüde – peab kuuluma eelpool nimetatud margile.
Ülekanne – vaba
Raam, rattad – vaba, nõutav numbrialus ees u. 200mm-200mm (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number). Number peab olema loetav ilma lisa ilustusteta.
Rehvid – vaba.Naelad,ketid ja muu väljaulatuv metall on keelatud.
Pidurid – nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur.( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Nõutav vähemalt kaks inimest sõidu ajal. Sõidu ajal lubatud ühe jalaga hoo lükkamine. Korvi mõõdud nii pikkus, kõrgus kui laius vaba.